- Vad vill du ha i julklapp?

När jag var liten skrevs jag ungefär två A4 sidor med saker jag ville ha, men det blir bara mindre och mindre. Kan inte komma på något längre! Några saker for sure är;
- ett par True Religion, Levi's, Nudie och Crocker jeans
- ett par glasögon från Ralph Lauren
- en Fjällräven Kånken i svart eller blått
- en Daniel Wellington klocka
- ett par nya Uggs kanske
- mysig tubhalsduk
- kamera stativ
- boken Hur får man A i alla ämnen?
- apsnyggt datorfodral i orange från Marc Jacobs
 
Okej nu kom jag på massor med saker, nu har jag en bra önskelista! Allt blir så lätt när man skriver ner det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0