Tema

Hej hörrni! Alltså lusten att blogga finns inte riktigt där, jag tror jag behöver någit slags tema på något sätt för mitt liv är inte så intressant, allt jag gör är att sova, äta, plugga, äta, plugga, sova och att skriva om vad som händer i vardagen funkar inte riktigt. Jag behöver ett tema och om ni är snälla så skriver ni några förslag i kommentaren, om ni inte är snälla vill ni att min katt ska dö (people these days). Nej men det vore jättegulligt om ni ville lämna någon kommentar. Puss!
Jag var på Sigtunas Humanistiska Läroverk idag och spela innebandy med VRG, Grenna, Lundsberg, Sigtuna och såklart vi såklart och vi fick ta del av deras lördags-brunch. Lite smågotti efter den helt otroliga buffén.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0