Gossip Girl 6

Jag är inne på den sista säsongen av Gossip Girl. Jag minns fortfarande när jag såg det allra första avsnittet, jag fick se om det en gång för att memorera alla nya namn och jag hade hela lördagen framför mig och jag plöjde igenom 15 avsnitt det kommande dygnet. Det var den första serien jag började följa på riktigt och trots att jag är ett mer fan av Grey's så kommer Gossip Girl alltid ha den största platsen i mitt hjärta. Det låter så töntigt men GG fick mig att börja kämpa, börja vilja lyckas, jag ville leva deras liv och insåg att jag kanske inte kommer från en rik Upper East Side familj men jag kan alltid ta mig dit på egen hand. Jag kan lyckas i livet, tro det eller ej, jag lärde mig det av en tv-serie.
collage by me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0