Me having a good time

Jag kan inte ens börja med att säga hur skönt det är med lov. Och gårdagen var hur bra som helst. Vi firade lill-jul hos Bea, jag ska visa lite instagram bilder sen, och vi hade jätteroligt och trevligt. Bea och Hugo hade fixat värsta julbordet och så jättemycket gotti och tomten kom. Men imorse var jag på min gamla skolan och hälsa på och gav hembakt julgodis som jag och Tamia gjorde igår till vissa speciella lärare. Och nu sitter jag här och ska se julkalendern och dricka te (ur en tekopp jag fick från Bea) och äta chokladpraliner som Lilian gjort själv!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0