- Beskriv ditt/dina framtida jobb

Har olika jobbdrömmar, de alla slutar som hjärnkirurg men på vägen dit behöver jag ju också jobb.
google
 
Det skulle vara hur mysigt som helst att jobba i ett litet café. Inte såna här stora kedjor som Espresso House eller Wayne's, utan små med lite känsla som i FRIENDS. Ett sådant lugnt, bohemiskt och mysigt café. 
google
 
Jag gillar inredning och skulle vilja jobba som en inredningsdesigner, något som kanske inte är så möjligt eftersom det också kräver en utbildning och jag tror att medicinskt utbildning nog kommer räcka. Men vem vet, jag kanske ändrar mig helt. Det är i alla fall något jag skulle gilla. 
google
 
Volontärjobba vill jag verkligen göra! På ett barnhem eller som en engelska lärare i land där det behövs. JAg kan också tänka mig att volontärjobba för olika miljöprojekt som till exempel för Isbjörnar, de tycker jag så himla synd om.
google
 
Och den största drömmen av dem alla; att bli författare. Detta är något jag kommer få göra på sidan av andra jobb för att leva som detta innan man blir berömd eller säljer bra är svårt, men jag älskar att skriva, det är så otroligt skönt, kul och inspirerande och fantasin kan aldrig ta slut.
google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0