You and I have history

Sitter här med miljontals historiapapper och boken och försöker plugga in så mycket som möjligt i min lilla hjärna. What keeps me going? Jo, lov om en vecka! Imorgon är det sista provet, fredag blir skönt som en fredag och jag ska nog till Delicia på julfest. Och helgen... Den enda pluggfria helg jag haft sedan jag började gymnasiet, fatta min lycka! Söndag blir work. Och nästa vecka kan jag inte tänka mig blir så tuff och sedan den 20:e slutar jag. Den 21:a har jag och Tami planer och sedan Gotland! Ska ta mig något gott att äta och sedan plugga någon halvtimme till. Bisous!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0