Lussebulle

Mumsi, too bad att de ska sparas till på torsdag, som jag nämde ska vi ha lill-jul. Det är sjukt egentligen att jag HELT (okej nästan helt, har några kära vänner kvar) har bytt liv och fått mig så underbara nya vänner. Med tanke på omständigheterna att byta miljö totalt så "tvingas" man skaffa sig nya vänner vilket gör att man fort lär känna varandra bra! Det känns som vi varit vänner hur länge som helst, med vissa kan jag prata om exakt ALLT, då menar jag allt (gröten A) som jag inte skulle nämna för någon annan.. Det är sjukt. Jag är så överlycklig att jag inte valde Rudbeck. Till er som ska byta gymnasie; testa på något nytt, ni kommer inte ångra er, ni kommer växa som personer och få underbara nya vänner! Ut ur er comfortzon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0