Angel

Waddap!? Igår, onsdag, kände vi nog alla som bor i södra Sverige av snökaoset, det gjorde i alla fall alla vi som åker med SL. Försenad till skolan var väl okej, alla var nästan sena men sen blev min buss inställd hem och morgonen efter skulle vi ha en skrivning 08.30 så jag fick bo hos Bea över natten som bor intill skolan. Cosy! Fick viktiga läxor gjorda och tog en promenad genom Vasastan, filmade detta och lekte Herren på täppan mitt på Odenplan.
Haha vi har skapat oss en liten accent, jag och några vänner, och man hör den väldigt tydligt på videon, jag pratar dock normalt annars stockholmska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annas blå dagbok

Flicka, 17 år.Jag är en naturvetare som bor i Stockholm med höga ambitioner och stora drömmar. I denna dagbok skriver jag var dag om vad som händer i mitt liv, favorit-musik, mattips och så får ni också ta del av mitt stora fotografi intresse och annat som dyker upp i mitt huvud. Bisous

RSS 2.0